zondag 30 oktober 2016

Dag 363 - Kinderkamp 1972 ...


Onlangs kwam ik dit oude 'boekje' weer tegen in een doos.
Hoe kostbaar!
Het is het boekje van het Kinderkamp van de NCGB waar jaren ben geweest.
Eerst in het kinderkamp, maar later ook  het junioren- en jeugdkamp.
En nog later organiseerde deze organisatie ook 20+ Bijbelstudieweken,
waar ik ook mijn man heb leren kennen.

Maar dit boekje is van één van de kinderkampen waar 
ome Aad en tante Cobie † (van de Sande) de hoofdleiding hadden.
Zij waren niet alleen schatten van mensen,
maar hebben ook een mega grote invloed gehad op mijn geloofsleven.
Zowel in de kinderkampen als later ook in de andere kampen.
Het is ook in één van deze kinderkampen dat ik mijn hart aan de Heer heb gegeven,
tenminste, dat ik het echt heb uitgesproken, uit gebeden, 
want Hij heeft altijd al deel uitgemaakt van mijn leven.

Het boekje bevat een schat aan oude liederen,
waar ik er nog steeds een aantal van ken,
maar ook is het geweldig om de kampregels nog eens te lezen,
de dagindeling, inclusief de ochtendgymnastiek :), 
het Stille Tijd-Programma en de teksten die we die week
uit ons hoofd gingen leren.

We hadden thuis niet het geld om op vakantie te kunnen,
maar mijn moeder spaarde het hele jaar door
zodat we wel naar deze kampen konden.
En daar ben ik haar tot op de dag van vandaag heel dankbaar voor,
want nu kregen we vakanties met eeuwigheidswaarde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten